Nye forældre

Vi er altid glade for at modtage nye familier i Poppelhuset, og det er vigtigt for os, at vi allerede fra starten får etableret et godt og tillidsfuldt forhold - fordi vi sammen skal sørge for, at jeres barn trives og har et rigtig godt og sjovt vuggestue- og børnehaveliv de næste år.

Vi at vi kommer godt fra start, inviterer vi jer til en samtale. Her går vi op i, at vi bliver klædt bedst muligt på til at tage os af jeres barn – og det gør vi bedst ved at få en masse at vide om alt fra barnets første år til madvaner, familierelationer og jeres barns udvikling og oplevelser.

Når I får tildelt en plads her i Børnenes Poppelhus, sørger vi for at kontakte jer, så vi kan fortælle om, hvilken stue jeres barn skal gå på, og vi kan få aftalt en dag, hvor vi kan mødes og tale om den første tid.

Hvis I har spørgsmål til opstarten, er I også velkomne til at kontakte os.

Opstart

Nogle børn tilpasser sig hurtigt de nye omgivelser og ansigter, og andre børn skal bruge lidt mere tid på at falde til. Vi har derfor ikke et fast program for, hvordan jeres barns første tid hos os ser ud. I stedet ser vi på barnets behov fra dag til dag, så jeres barn får en tryg og god start på sin nye stue. Afsæt gerne to uger, hvor I har mulighed for at være med nogle hele dage samt aflevere sent og hente tidligt, når der er behov for det.